Raamatupidamisteenuse osutamisel oleme arvestanud, et korteriomanikud saaksid ise otsustada millises mahus ja milliseid teenuseid soovitakse.
Üldlahendusega on loomulikult kaetud see, mida seadus nõuab, kuid seda, milliseid lisateenuseid või milliseid lahendusi täpselt soovitakse – selle saab iga korteriühistu ise otsustada. Võimaldame dokumentide arhiveerimist, arvete saatmist e-kirja teel või otsekorraldusena, paberkandjal arvete ja dokumentatsiooni edastamist postkastidesse, koondaruannete regulaarset avalikustamist ja edastamist liikmetele ja palju muud. Iseteeninduskeskkonnast veenäitude teavitamine annab hea ülevaate liikmele tema tarbimisharjumustest ja võimaldab pidevalt kontrollida enda edastatud näite jooksva kuu kohta, kui ka eelnevate kuude ülevaates.

Kontaktisikud




Üldkontaktid
Kiire kontaktvorm
Võta meiega ühendust! Kui aga tahad teada üldteenuste maksumust, siis Sinu kortermaja teenuse esmase hinna saad kohe teada, kasutades kiiret ja lihtsat hinnakalkulaatorit!